vineri, 6 iunie 2008

Goss sparge barierele

Sa-mi fie rusine, a inceput drupa de atata timp si nu v-am vorbit decat despre noutatile digitale. Sigur, sunt mai spectaculoase, digitalul e o tehnologie foarte noua si are loc berechet de crescut, in timp ce offset-ul nu mai are mult si implineste 200 de ani, asa ca...
Totusi, noutati spectaculoase exista la drupa si in ceea ce priveste tiparul clasic, legate de viteza, de automatizari, de controlul cernelii si al culorii, intr-un cuvant de productivitate, pentru ca producatorii de masini offset au inteles, probabil, ca asta e arma lor cea mai importanta in lupta cu tanarul si nabadaiosul digital.
Una dintre cele mai interesante aparitii a fost Goss M-600, pe care o puteti admira in poza de mai sus. Masina nu-i deloc noua (primul model a aparut in 1992 si este cea mai vanduta rotativa din clasa ei), noua este posibilitatea de a o folosi ca pe o masina de tipar plan, gratie colaborarii cu VITS. Detalii? Format maxim 700x1020, cerneluri normale pentru plane, posibilitatea de a tipari pe hartie cretata fara a avea nevoie de uscator si, cel mai important lucru, o viteza de 30.000 de coli pe ora la o calitate de tipar plan. Vorbim de coala intreaga, fireste, 700x1020 mai exact. Optional, schimbare automata a placilor, calimari digitale si Goss Web Center system, care ofera automatizarea pregatirii si a workflow-ului.

4 comentarii:

andrei.sarbu spunea...

Salut,

Am vazut si eu jucaria, modul de eliminare e cel putin ciudat. Am o singura problema: nu vad clientul. Ce ai putea sa tiparesti pe o astfel de masina? Tiparituri high-end ce doresc hartie dublu cretata? Nu cred ca face fata.

Marius Cristian spunea...

Ambalaje si reviste glossy de tiraj mare. Cam aici cred ca bat.

andrei.sarbu spunea...

1, ambalaje nu - nu poate tipari decat max 0,25 mm 9ceea ce ma astept)
2. glossy destul de greu, intrucat au cerneluiri mari, ceea ce inseamna ca va produce smirghel, nu coli (arunca praf anticopiativ cu lopata)

Marius Cristian spunea...

Atunci afise electorale, ca tot e sezonul :) Vorba e: au reusit sa ne faca sa vorbim despre ei sau nu? Si nu numai pe noi... Doar n-ar fi primii care fac PR cu un produs nedestinat neaparat unei vanzari masive.