miercuri, 4 iunie 2008

Inca un castigator: Daniel Matasaru

Cand am scris despre invingatorii si invinsii din turul I al alegerilor iesene am vrut sa-l trec pe junele conservator in prima categorie. Pentru ca e tanar, pentru ca a avut o prestatie buna, in acelasi timp discreta si eficienta, pentru ca a demonstrat ca e unul din politicienii de viitor ai Iasului. Am asteptat totusi rezultatele oficiale, ca sa vad daca intuitia mea are corespondent in realitate. Si da, am avut dreptate sa-l banui ca ar fi un invingator: a obtinut cu 9,6% mai multe voturi decat formatiunea politica din care face parte. In afara de el, numai Simirad a reusit sa faca mai mult decat partidul.
Asa ca lui Daniel Matasaru nu-i ramane de-acum inainte decat sa confirme. Ceea ce e mult mai greu, dar sunt convins ca el deja stie asta.

Un comentariu:

Daniel Matasaru spunea...

Multumesc de aprecieri.
Toate obiectivele pe care mi le-am asumat au fost atinse, mai putin cel legat de prag. Dar aici nu a tinut doar de mine si de candidatii PC, ci si de banii pe care i-au bagat in cumpararea de voturi la bucata alte grupari.

Pacat ca democratia a fost inlocuita oficial cu dictatura banului.