Inca un text din ciclul „tiparul nu si-a spus ultimul cuvant“. Nu de alta, dar prea multi (autoconsiderati) analisti sustin ca e-mail-urile si, in general, new media, vor inlocui traditionalele plicuri trimise prin posta. Ca tinerii, mai ales, refuza mijloacele „traditionale“ de marketing. Un studiu facut recent de ICOM Information and Communications, pe un esantion de 1529 locuinte americane, zice ca nu. Si ca, mai exact, situatia sta asa:
- da, e adevarat, repondentii in varsta de 65+ spun cel mai des ca prefera scrisorile clasice. Dar urmatorul esantion de varsta in ierarhia celor care prefera direct mail-ul este cel 18-34.
- in general, tinerii prefera scrisorile tiparite celor electronice intr-o proportie de 2 la 1
- e-mail-urile, ca si alte mesaje electronice, sunt considerate de tineri drept impersonale, deranjante, numai bune de a fi sterse inainte de a fi citite.
- chiar daca, din varii motive, esantioanele middle-age au sentimente mai pasnice fata de miljloacele electronice de comunicare, tendinta pare sa mearga impotriva acestui curent.
Morala? Un mesaj personalizat si ingrijit este intotdeauna de preferat unui e-mail, oricat de dichisit, trimis de secretara la tot cartierul. Producatorii de masini de tiparit digitale n-au deloc motive sa fie ingrijorati.
duminică, 17 august 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu