Imediat dupa drupa 2008 (acum o luna si-un pic), Bernhard Schreier (il vedeti in fotografia de mai sus), Chief Executive Officer la Heidelberg, a anuntat ca rezultatele au fost „incurajatoare“ si ca, desi imaginea vanzarilor va fi mult mai clara la inceputul lui august, asteptarile au fost satisfacute.
Si totusi... De atunci si pana acum, Heidelberg a anuntat un plan de reducere a costurilor cu 100 milioane de euro si va desfiinta in jur de 500 de locuri de munca (dintr-un total actual de 19,596). Mai mult, actiunile Heidelberger Druckmaschinen AG au atins la bursa din Frankfurt nivelul cel mai scazut din martie 1998 incoace, iar JPMorgan Chase & Co. a modificat recomandarea de la „neutral“ la „underweight“ (mai multe detalii financiare aici).
Sigur, de aici si pana spune ca tiparul in general, si cel „clasic“ in special, se afla in dificultate e cale lunga. Este Heidelberg cea mai importanta firma din domeniu, dar nu e singura. Iar incorsetarea, refuzul noilor tehnologii (renuntarea foarte rapida la gama Quickmaster este doar un exemplu) si pastrarea majoritatii facilitatilor de productie in Germania si SUA pot fi explicatii mult mai bune decat un declin general al industriei, accentuat in cazul liderului.
Dar mai multe despre situatia de la Heidelberg vom sti dupa 5 august, cand va fi publicata prognoza vanzarilor pentru 2008-2009.
marți, 15 iulie 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu