miercuri, 24 septembrie 2008

Riso demonstreaza ca o campanie ecologica poate fi si de bun simt

V-am mai povestit eu despre nebunia „green“ in ceea ce priveste tiparul si avalansa de articole publicate pe tema asta, dar si despre implicarea nesimtita a marketingului in ceea ce ar trebui sa fie un efort ecologic normal, firesc si de bun simt. Recunosc, din cauza aceasta m-am ferit de subiect ca dracul de tamaie, desi el este unul deosebit de generos si care ar trebui sa ne intereseze si pe noi. Ei bine, taman mi-au cazut ochii pe o stire absolut reconfortanta, verde de verde, care zice asa: Riso a lansat, in parteneriat cu „Arbor Day Foundation“, o campanie care vizeaza plantarea a 100.000 de copaci. Deocamdata, actiunea este una strict americana, punctele vizate anuntate pana acum fiind Chicago, Dallas, Houston, Los Angeles, Miami, Philadelphia, Phoenix, Pittsburgh si Tampa. Amanunte, poze cu angajatii Riso si familiile lor plantand copaci si altele asemenea gasiti aici.
Recunosc, nu sunt un partizan al risographelor (ca sa nu le zic duplicatoare) si cred ca asta s-a simtit atunci cand am scris de tehnologia care sta la baza lor. Dar incepand de azi, recunosc, am o simpatie sensibil sporita fata de Riso, care nu ne abureste ca produsele sale sunt mai ecologice decat ale altora. Asta da campanie „green“!

Niciun comentariu: