vineri, 13 iunie 2008

Ziarele gratuite nu merg chiar asa de bine

Am destui prieteni care nu obosesc niciodata sa-mi spuna ca viitorul presei scrise apartine ziarelor gratuite. Si, desigur, incredulitatea mea ii indarjeste (nu zic ca n-o fi asa, ci doar ca e mult prea devreme pentru a putea trage concluzii). N-am sa spun acum toate cauzele care-mi determina rezervele, ci doar sa-i anunt ca, din cele 320 de ziare gratuite, lansate pana acum in intreaga lume, circa 81, reprezentand 25%, au tras deja obloanele. Anii cei mai tristi (se vede si mai sus) au fost 2001-2002 si 2006-2007, iar in prima jumatate a lui 2008 au disparut „doar“ 6. Graficul provine, dupa cum puteti observa, de la Newspaper Innovation, iar stirea completa o gasiti aici. Eu n-am sa mai spun decat ca gazetaria e tot gazetarie si, daca meserie nu e, poti sa-ti faci ziarul si gratuit ca tot degeaba.

Niciun comentariu: